På kiruna.se används kakor, på engelska cookies. Kakor används för att webbplatsen ska fungera på bästa sätt. Om du fortsätter, utan att ändra inställningarna i din dator, så godkänner du att kakor från kiruna.se används. 

Läs mer om kakor och hur de används på kiruna.se

Här kan du välja vilket språk du vill läsa vår hemsida på. Vi använder Google Translate vid översättning av innehållet på webbplatsen.

Kiruna kommun

Servicenivåer

Alla företagstjänster levereras standard med Servicenivå 0 (SN0). Servicenivå 1 (SN1) och servicenivå 2 (SN2) kan fås mot pristillägg för vissa av företagstjänsterna. GIRONET tillhandahåller Servicenivåerna SN0 - 99.5% helgfri vardag, SN1 - 99.7% eller SN2 - 99.9%. Servicenivåerna gäller för produkter specificerad i Tjänstespecifikationen. Servicenivå ska alltid anges.

Servicenivå 0 (SN0) Status avseende felsökning och felavhjälpning ska rapporteras till köparen var 4:e  timme inom felavhjälpningstid för SN0. 

Kommersiellt tillgänglig från och med 1 juni 2017 med följande definition

Servicenivå 1 (SN1) Status avseende felsökning och felavhjälpning ska rapporteras till köparen var 4:e timme inom felahjälpningstid för SN0.

Kommersiellt tillgänglig från och med 1 september 2017

Servicenivå 2 (SN2) Status avseende felsökning och felavhjälpning ska rapporteras till köparen varje timme inom felavhjälpningstid för SN2.

Kommersiellt tillgänglig från och med 1 september 2017.

 

 

Publicerad av: N N

Senast ändrad: 2017-07-13